niedziela, 5 maja 2013

Wrzosowisko

Dzisiejszy post miał zapoczątkować cykl dotyczący krain Śródziemia, ale postanowiłam zostawić ten temat na następny raz. Stwierdziłam za to, że zaprezentuję Wam innego bloga o podobnej tematyce. Serdecznie zapraszam Was na WRZOSOWISKO!

Autorką bloga jest Ellena.

Pozwolę sobie zacytować fragment:

"Ellena - znaczy tyle co 'promyk słońca', niektóre strony podają, że to jedna z form mojego imienia - Aleksandra :) Blog został założony pod wpływem chwili, jako miejsce na moje mniej lub bardziej udane przemyślenia związane z twórczością J.R.R.Tolkiena i filmami Petera Jacksona - interesuje mnie przede wszystkim psychika tolkienowskich bohaterów, zwłaszcza moich ukochanych Rohirrimów (a także Faramira, Thranduila, Legolasa i Elronda) ;) Blog jest odpowiednią dla mnie formą ''działalności'' - na inne brakuje mi niestety czasu. Dol Baran to wzgórze w Rohanie, na szczycie którego rosły wrzosy - stąd też adres i tytuł mojego bloga :) ..."

Naprawdę warto odwiedzić Wrzosowisko :) Nie pożałujecie! -> KLIK <-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz