poniedziałek, 26 listopada 2012

Liebster Blog.


"Nominacja do Liebster Blog jest
otrzymywana od innego blogera w ramach
 uznania za dobrze wykonaną ''robotę''
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej
liczbie obserwatorów , więc daje możliwość ich
rozpowszechniania .Po odebraniu nagrody
należy odpowiedzieć na 11 pytań .Następnie
Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym )
Oraz zadajesz im 11 pytań ...Nie wolno nominować
bloga który nominował Ciebie ..."


Nominowała mnie Asheraa, za co serdecznie jej dziękuję :) A teraz moje odpowiedzi:


1) Co najbardziej kochasz na tym świecie?

Hmmm... Z całą pewnością ludzi, którzy mnie otaczają, oczywiście muzykę, filmy, książki, zwierzęta... Ogólnie rzecz biorąc naturę... Jesień, burze z piorunami, oglądanie gwiazd i księżyca i spacery po ciemku :)

2) Wierzysz w życie pozaziemskie?

Oczywiście, że tak! Ostatnio oglądałam na Kółku Astronomicznym film o podróży przez Układ Słoneczny... Do czego zmierzam? Do tego, iż zostało naukowo udowodnione, że na innych planetach odnaleziono ślady żywych istot. Co prawda są to bakterie, ale POZAZIEMSKIE BAKTERIE! :)

3) Jaki rodzaj filmów preferujesz?

Najbardziej przypadły mi do gustu filmy przygodowe, fantastyczne, s-f, akcji, sensacyjne, wojenne... Hmmm... Chyba będzie krócej jak wymienię te, których nie cierpię... A więc nie cierpię komedii romantycznych i innych badziewnych romansideł :)

4) Masz rodzeństwo? Lubisz je?

Mam brata. A czy go lubię? Pewnie, że tak. Chociaż nie zawsze bywa między nami idealnie i często się kłócimy. Ale rodzeństwo powinno się nawzajem szanować i staram się tego przestrzegać.

5) Wymarzone wakacje?

Góry i jakieś przytulne schronisko. Nie mam co do tego dużych wymagań. :)


6) Gdybyś miała/miał możliwość przenieść się do innego świata, jak by on wyglądał?

Byłby dokładnym odzwierciedleniem Śródziemia. :)

7) Kisiel vs budyń?

Kisiel, aczkolwiek wygrywa niewielką przewagą :)


8) Pierwsze skojarzenie dotyczące słowa "wakacje"?

Badminton z kuzynkami :)


9)  Prowadzisz aktywny tryb życia?

To zależy czy miałaś na myśli typowo aktywny tryb życia, tzn. sport, czy też inne jego formy... Bo jeżeli chodziło tylko o sam sport to odpowiedź brzmi: nie. Aczkolwiek w wakacje robię drobne wyjątki (pytanie wyżej). Natomiast prowadzę aktywne działania społeczne, m. in. działam w wolontariacie już od ponad roku.


10) Pizza vs pierogi z jagodami?


Pierogi z jagodami. Za pizzą nie przepadam. :)


11) (typowe pytanie) Jedno z twoich marzeń...?


Założyć rodzinę, mieć owczarka niemieckiego długowłosego i żyć dłuuugo i szczęśliwie. Tak, to wszystko to jedno marzenie. :)



Blogi nominowane przeze mnie to:

http://bursztyniara.blogspot.com/
oraz
http://zaczytana-zakochana.blogspot.com/


A moje pytania to:

1) Czy po ukończeniu 18 lat masz zamiar oddawać krew?
2) Czy gdyby istniał wehikuł czasu skorzystałabyś z okazji i wybrała się do jakiejś konkretnej epoki?
3) Książka, która pozostała w Twojej pamięci to... ?
4) Kopytka czy pierogi?
5) Gdybyś miała zostać nauczycielką, jakiego przedmiotu chciałabyś uczyć?
6) Góry czy morze?
7) Skorzystałabyś z okazji polecenia w kosmos?
8) Jaki tytuł nosi film, który najbardziej Cię wzruszył?
9) Co sądzisz o misiach polarnych?
10) W jaką postać książkową/filmową chciałabyś się wcielić?
11) Masz zamiar mieć dzieci? Jeśli tak, to ile?


***
Co prawda dzisiejszy post znacznie różni się od moich pozostałych, ale myślę, że to nic złego. Raz na jakiś czas można odejść od postawionych sobie zasad i po prostu zrobić coś odmiennego.
Serdecznie pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Dziękuje ;-)
    Mam odpowiedzieć na tym blogu na którym wysłałaś nominację? Mi niby wszystko jedno, ale tak się upewniam.

    PS: To ja nominowałam Ashere która nominowała Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że idzie to dalej ;D Świetne odpowiedzi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń