sobota, 17 listopada 2012

Karykatura Boromira.

Wybaczcie mi moją długą nieobecność na blogu, ale po prostu ostatnimi czasy mam mnóstwo rzeczy na głowie i już nie wiem do czego najpierw mam się zabrać... W ramach przeprosin chciałabym Wam przedstawić kolejną karykaturę postaci z filmu - Boromira. Stworzyłam ją już dość dawno, bo 22 września br. . Wiem, że jeszcze te moje karykatury nie są idealne, ale naprawdę bardzo się staram oddać wiernie cechy charakterystyczne danej postaci. Może nie wychodzi mi to jeszcze zbyt dobrze, ale wiadomo, że początki nie zawsze bywają łatwe. Tak więc mam nadzieję, że z każdą kolejną karykaturą będzie szło mi coraz lepiej. A jako rąbek tajemnicy uchylę, że następną postacią, nad którą mam zamiar popracować, jest Aragorn. Serdecznie pozdrawiam :)



3 komentarze:

  1. Jak dla mnie - bomba! Chciałabym tak rysować jak ty ;) Tak poza tym zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po odbiór...Czego? - Wpadnij do mnie, to zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń