sobota, 1 grudnia 2012

Grudzień miesiącem "Hobbita"

Dziś krótko. Otóż chciałam Was tylko poinformować, iż w grudniu na blogu będą się pojawiały jedynie notki dotyczące „Hobbita”. Pomysł ten zrodził się w mojej głowie już dość dawno i nareszcie mam okazję go zrealizować... :)

Pewnie dziwiło Was to, dlaczego nie udostępniam na blogu żadnych newsów na temat premiery „Hobbita”... Myślałam nad tym trochę czasu i stwierdziłam, że jednak lepiej będzie przedstawić je (co prawda już po terminie...) właśnie w grudniu, kiedy to już wejdziemy w nastrój niecierpliwego oczekiwania. Dlaczego? Aby jeszcze bardziej pobudzić Waszą ciekawość i wyobrażenia na temat filmu :)

Posty postaram się (o ile to będzie możliwe) udostępniać codziennie lub co 2 dni. Każdy z nich na pewno będzie ciekawy i będzie różnił się, w mniejszym lub w większym stopniu, od poprzedniego. 

Mam nadzieję, że uda mi się zyskać Waszą sympatię :)

Serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz