piątek, 12 października 2012

Władca Pierścieni z origami...

W dzisiejszej notce przygotowałam dla Was kilka zdjęć postaci z WP wykonanych z origami. Jak dla mnie to jest fascynujące, że człowiek jest zdolny stworzyć coś podobnego z papieru... Dlatego stwierdziłam, że warto podzielić się tym z Wami na blogu. Życzę miłych wrażeń podczas oglądania zdjęć :) A na końcu notki dla zainteresowanych umieszczę adres strony, z której zaczerpnęłam większość niżej przedstawionych zdjęć. Tak więc zaczynajmy :)


1) Balrog



2) Postać krasnoluda



3) Postać elfa



4) Mûmakil



5) Nazgûle






6) Gandalf



7) Aragorn z Narsilem




8) Legolas




A na zakończenie adres strony dla zainteresowanych:

3 komentarze:

  1. Najbardziej mi się podoba jak wyglądają papierowe Nazgule. :D
    Kiedyś też bawiąc się w origami, ale nie szło mi szukanie nowych, innych technik w efekcie czego umiem tylko składać kwiatki i żaby oraz samoloty i czapeczki z papieru XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na takim samym poziomie co Ty ;P

      A mi jeszcze oprócz Nazguli podaba się Aragorn <3 i Legolas ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe... Chciałabym wiedzieć, jak się składa taką postać. :)

    OdpowiedzUsuń