niedziela, 15 lipca 2012

Niesamowita podróż hobbitów ;)


4 komentarze:

  1. Mnie to wygląda na Hobbitów w środku helikoptera, co faktycznie jest niesamowite, jednak uważam, że przydałby się ciut dłuższy opis.
    To fotomontaż? i kim jest ten piąty?
    Oto pytania, które mnie trapią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że przydałby się ciut dłuższy opis do tego zdjęcia, ale po prostu przez to rysowanie nie chce mi się za bardzo wysilać... Im dłużej rysuję, tym bardziej jestem tym zmęczona i tak w kółko... A jeszcze nawet nie jestem półmetku... No nic, jakoś dam radę. Nie mam innego wyjścia.

      Ale Twoje przypuszczenia są słuszne ;) Nasi kochani hobbici siedzą w helikopterze i nie jest to żaden fotomontaż. Prawdopodobnie to zdjęcie musiało zostać zrobione podczas przemieszczania się z lokacji na lokację. A ten piąty, to oczywiście pilot ;D

      Usuń
    2. Niby mogłam się domyślić, ale wolę zadawać pytania niż snuć przypuszczenia. Widzę, że zmieniłaś nick. Czym umotywowana była ta decyzja ?

      Usuń
    3. Po pierwsze: Aragorn to mój idol xD <3
      A po drugie: Myślę, że zmiana nicku dobrze zrobiła. Najbardziej chciałabym się skupić właśnie na blogu o WP i ten nick pasuje idealnie ;)

      Usuń