środa, 11 lipca 2012

Lord of the Metal Rings - The White Hand of Saruman

4 komentarze:

  1. Mój brat (16 lat) też tak niedawno (rok temu) miał, ale teraz urozmaica sobie egzystencję czytaniem książek.
    Jak rodzice nas "wyrzucają" np. na plażę to nie mamy dużego wyboru musimy iść, a do miast to wszystkich ciągnie bo tylko tam można coś kupić.

    Żałuje tylko, że jak nie ma szkoły to ze znajomymi tracę kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet pomimo interwencji rodziców to i tak taki wspólny wypad z rodzeństwem to fajna spraw :D a jeszcze jak Twój brat wgłębia się w tajniki czytania to po prostu świetnie :) Stajecie się do siebie bardziej podobni :)

      Usuń
  2. Świetny klip :D A ja mam takie pytanko... W jakiej powieści Tolkiena jest wątek dotyczący związku Berena i Lúthien ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek dotyczący Berena i Lúthien zdecydowanie znajdzie w Silmarillionie :) Chociaż o ile się nie mylę to w Drużynie Pierścienia był krótki fragment o tej parze... Aragorn śpiewał część ballady o Berenie i Lúthien. O ile się oczywiście nie mylę, bo książkę czytałam całkiem dawno temu, no i też film mógł mi namącić w głowie xD Ale raczej powinnam mieć rację :) Nie wiem, może coś kojarzysz...

      Usuń