piątek, 13 lipca 2012

Karykatury hobbitów.

1) Karykatura Powiernika Pierścienia.

2) Karykatura Sama.

3) Karykatura Pippina.

4) Karykatura Merry'ego

A więc karykatury hobbitów mam już wykonane. Legolas też już jest gotowy, ale jego karykaturę wstawię za jakiś czas. Aktualnie nad karykaturami nie pracuję, bo zobowiązałam się pewnej osobie, że wykonam kilka rysunków. 2 z nich są bardzo skomplikowane, a reszta to postacie z bajek dla małej dziewczynki. Nie ukrywam, że jest to czasochłonne... Co prawda z rysunkami dla tej dziewczynki mam czas do poniedziałku, a z pozostałymi niecały 2 tygodnie. Zaplanowałam więc, że jeden tydzień poświęcę na krajobraz, a następny na podobiznę Jana Pawła II. Chcę wypaść z nimi jak najlepiej, bo będą one wykorzystane jako prezenty.

Koniec ogłoszeń parafialnych. Pozdrawiam. :)

7 komentarzy:

  1. Nareszcie ;D.
    Fajnie wyszło. Chciałbym móc napisać na o tej notce coś więcej, ale rysunki trudno się ocenia.
    Pierwszego już widziałam.
    Drugi wyszedł moim zdaniem najfajniej
    Trzeci jest chyb najbardziej podobny do oryginału, a do tego ciekawe ubranko.
    Ostatni ma nieco złośliwy uśmieszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie ;)
      Cóż... Sama przyznam szczerze, że Frodo nie za bardzo mi się widzi, bo jego wykonywałam jako pierwszego i jeszcze nie bardzo potrafiłam wychwycić różne cechy.
      Sam wyszedł nawet, nawet...
      Przy Pippinie starałam się baaardzo ;D Bardzo lubię tego hobbita i wszystkie zabawne sceny z jego udziałem zawsze doprowadzają mnie do śmiechu.
      A co do Merry'ego to właśnie on dla mnie wyszedł najlepiej z hobbitów ;D Wydaje mi się, że doskonale uchwyciłam jego cechy, ale to mogą być tylko moje urojenia xD

      Dziwne, ża autor swoich prac ma zawsze odmienne zdanie od innych xD

      Usuń
  2. Mówiłam ci już, że masz talent? Jeśli nie, to mówię teraz ;D Świetnie ci to wyszło. Dwóch pierwszych pokazywałaś już wcześniej, są świetni. A Merry i Pippin wyszli równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      A może masz jakieś szczególne życzenie kogo z Drużyny Pierścienia mam teraz narysować to się do niego zastosuję ;) Oczywiście jak tylko ogarnę krajobraz i JPII... Z rysunkami dla Zosi już dzisiaj się wyrobiłam. Niby wydawały się nieskomplikowane, ale zajęło mi to niemal cały dzień xD Zrobiłam Gumisie, Smerfy, Kubusia Puchatka i Myszkę Miki ;D Jak będziesz chciała to Ci podeślę zdjęcia ;)

      Usuń
  3. No przepiękne karykatury :D Szczególnie Mery mi się spodobał :D A tak, pamiętam ten fragmencik w "Drużynie Pierścienia", ale chodziło mi o coś obszerniejszego na ten temat i bardzo dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa uznania co do karykatur :*
      Fajnie, że Tobie też Merry przypadł do gustu, przynajmniej wiem, że nie mam żadnych urojeń xDD

      A jakbyś jeszcze potrzebowała jakiś informacji to wiesz gdzie się zgłosić ;)

      Usuń