wtorek, 26 czerwca 2012

Kilka słów wstępu.

Odkąd pamiętam interesuję się fantastyką. Literaturą, filmami... Można powiedzieć, że mam to w genach. Moja mama bardzo lubi różne baśnie oraz ich ekranizacje. Szczególnie baśnie braci Grimm. Wiadomo: ład, harmonia, nawet pozwolę sobie użyć słowa sielanka... Jednym słowem wszystko ładnie i pięknie... A mojego tatę interesują filmy akcji, przygodowe również na podłożu fantastycznym, ale nie tylko. A najważniejsze rzeczy to wartka i ciekawa akcja, fabuła... Nie pogardzi również dobrymi scenami walki... A jeżeli chodzi o moje gusta, to w większości preferuję to samo co tata.

Przejdę więc teraz do tematyki mojego bloga. Będzie on w głównej mierze poświęcony "Władcy Pierścieni", zarówno książce jak i jej filmowej ekranizacji. A oprócz tego postaram się jeszcze omówić inne dzieła J. R. R. Tolkiena. Oczywiście nie będą to długie, niekończące się opisy. Znajdzie się tutaj wiele ciekawych zdjęć, filmików, piosenek oraz najróżniejszych humorystycznych obrazków, komiksów...

Bloga założyłam z tego względu iż chciałabym się podzielić z Wami, Drodzy Czytelnicy, moimi zainteresowaniami oraz zasobami wiedzy na ten temat. Mam taką cichą nadzieję, że uda mi się przyciągnąć uwagę choć garstki osób i że mój blog zdobędzie Waszą sympatię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz