piątek, 21 grudnia 2012

Obsada "Hobbita" - ciąg dalszy

Dziś zaprezentuję Wam zdjęcia aktorów, którzy wcielą się w postacie krasnoludów. Wybaczcie mi tylko, że dzisiaj notka jest taka skromna, ale ostatnio po prostu na wszystko brakuje mi czasu. Liczę na Waszą wyrozumiałość :) 

*****

Richard Armitage jako Thorin Dębowa Tarcza


Ken Stott jako Balin


Graham McTavish jako Dwalin


Aidan Turner jako Kíli


Dean O'Gorman jako Fíli


Mark Hadlow jako Dori


Jed Brophy jako Nori


Adam Brown jako Ori


John Callen jako Óin


Peter Hambleton jako Glóin


William Kircher jako Bifur


James Nesbitt jako Bofur


Stephen Hunter jako Bombur

3 komentarze:

  1. Balina uwielbiam jako książkowego bohatera. Mam nadzieję, że w filmie będzie równie ciekawą postacią.

    Ori jest tak ślicznie wystylizowany, że aż mam ochotę ucałować monitor ;D


    Cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thorin jest moim ideałem dała bym całe złoto Samotnej Góry wraz z arcyklejnotem za kogoś takiego jak on :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram. Thorin To ideal krasnoluda.

    OdpowiedzUsuń